avatar Ten blog rowerowy prowadzi leszczyk z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 25967.53 kilometrów w tym 2450.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.13 km/h i się wcale nie chwalę.

2019

2018

2017

2016

2015

2014

Wykres roczny blog rowerowy leszczyk.bikestats.pl
  • Sprzęt Pieron alias Puszczalska

Jazda w peletonie

Sobota, 21 września 2019 · dodano: 23.09.2019 | Komentarze 1

W sobotę dobrzy kolarze z grupy "Szczecin Szosa" urządzali przejazd do Nowego Warpna. Miało być kilku znajomych, więc stawiłem się o 09:00 na rondku w Dobrej. Tym razem przejazd odbywał się w iście spacerowym dla tych wariatów tempie. Dlatego dojechałem z nimi aż do granicy w Dobieszczynie, gdzie i tak miałem zaplanowany powrót z powodu obowiązków domowych. To była najszybsza jazda w tym roku i praktycznie bez wielkiego wysiłku, jazda na końcu takiej grupy to prawdziwa przyjmność. Koledzy mieli przygodę w Rieth - w grupę wbiegła sarna, co skończyło się kilkoma upadkami, na szczęście niezbyt groźnymi...

Od granicy do domu przez Tanowo już tak szybko nie jechałem :-)